Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Un vis devenit realitate ...

           Dorindu-ti cu adevarat el te va surprinde in dat 
Iar cand mai putin te astepti totul va deveni ca in povesti 
Steaua ta s-a luminat iar astazi te-a bucurat 


Te-a scos din furtuna cea grea,
Devenind o data cu ea
Fericit si implinit ,visatorul cel dorit


    Acum lumea toata ea a ta 
Printe nori tu vei zbura 
Aratandu-ti fericirea si daruindu-ti iubirea 


La toti cei ce ii iubesti 
Si speri sa le arati ca totul ti s-a intamplat 
Astfel cu adevarat


Zilele bune au venit 
Visul tau s-a implinit 
Sperand ca el va dura mereu spre fericirea ta.



3 comentarii:

  1. De ar fi asa cu adevarat:-<...oricum,e foarte frumos.Si in legatura cu postarea mea,cea la care mi-ai dat comm,din pacate e adevarat,s-a intamplat acum doua zile,dupa un an.Am sa iti povestesc eu mai multe,dar cred ca ti-ai dat oarecum seama despre cine vorbesc.
    Te pup si imi e dor de tine:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mss de com asa e daca ar fi adevarat :-< yo totusi sper ca va fi :D da si chiar mi-am dat seama de ce ai scris imi pare rau :-s


    pooooooop :*:*:* and me i miss you :* :X

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...