Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 23 ianuarie 2012

Deschide-te şi picură!

Picură cu gânduri,picură cu stele ...
Doar două secunde şi mă cuprinzi cu aripile tale
Picură din tine doar rouă,te vad precum în vis,
Tu infinit al vecului inima-mi alintă ...
Şi mergi pe cărarea doar de tine ştiută
Te dezmierzi şi-mi înconjori sufletul
Doar cu iubirea cea de mult naufragiată
Neştiind a ei valoare a căzut,s-a desprins
Ajungând în cel mai îndepărtat abis
Ai găsit ,ai vegheat ,ai atins ...
Ea prin ochii tăi s-a deschis
O lumină cu gândul ,a ştiut ,a chemat
Şi un ajutor îndepărtat parcă inima a strigat


Te chem şi picură sufletele încredinţate,uitate
Picură din a ta şoaptă ...pe zeci de chipuri alungate
Deschide-te şi picură cu suflarea ta ,
Adu puţină răcoare ,speraţă ..ştiu că ai putea.

18 comentarii:

  1. -marianb991- :"> <3
    -Raisa- ma simt onorata de cuvintele tale! :"> >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pot spune. Ca de fiecare data mai lasat fara cuvinte. Sa traiti bo$$ al talentului:))
    Chiar esti de apreciat. Frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  3. -Gabriela- Deci cat m-a inveselit commul tau :)) inca rad. :)) nici chiar asa :"> ..dar ma bucur enorm de mult sa pot impartasi asta cu voi! <3 Ma bucur mult cand vad ca imi sunt apreciate randurile!Va multumesc enorm de mult. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S cateva versuri le-am conceput pe la 3 dimineata cred.:)) chiar noaptea ma inspira enorm de mult..si nu ma lasau sa dorm. ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba poezia, frumoase cuvinte ai ales :)

    RăspundețiȘtergere
  6. - Denisa- Multumesc enorm de mult! <3
    -Goda- Ma bucur ca iti place ,bine ai revenit pe aici! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos, imi plac versurile tale, sunt din suflet, din trairi, din ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  8. -Ioana- Multumesc din suflet..si ai mare dreptate chiar asta am vrut sa exprim prin ele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos ,imi place mult poezia >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. -©Ramonaa ‹з- Ma bucur atat de mult ca iti palce!! <3 Multumesc mult. >:D<

    -Lavi- Multumesc enorm de mult,draga mea! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna.Sper sa ne onorezi,preluand urmatoarea leapsa http://law-4ever.blogspot.com/2012/01/leapsa-desktop-de-bloger.html :)
    Cu drag,Law

    RăspundețiȘtergere
  12. -Lavinia- Sigur multumesc mult pentru leapsa !! <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Hei,organizez un concurs,un fel de olimpiada virtuala,as fi incantata sa participi.Toate detaliile le gasesti aici http://concursuriliterare.blogspot.com/!Te astept sa te inscrii pana pe data de 03.02.2012.Imbratisari si zambete!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult de invitatie!Am vazut,si am de gand sa particip. :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...