Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

duminică, 11 martie 2012

Neîncetat.


Neîncetat te-aş ţine şi te-aş veghea
Neîncetat  cu rouă chipul ţi l-aş lumina
Neîncetat cu dor şi nerăbdare te-aş aştepta
Iar prin părul tău mâinile cu drag le-aş strecura

Neîncetat prin ochii tăi vad doar bucurie
Neîncetat uit de lume şi de tot ce-i firesc
Atunci când îmi aştern ochii ,
Vorbele tale parcă prin al meu gând plutesc

Neîncetat doar cu o privire de-a ta
Sentimentele îşi dau frâu liber,ele aşa se pot juca
Neîncetat am sperat doar la o magie
Şi se pare că acum ea sufletul mi-l învie

" Neîncetat şi neaşteptat aşa uşor în lumea mea ai intrat ... "

20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. aww cat de dragut :"> multumesc din sufelet Lavi <3 sper ca asa va fi.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu mai talentata ca ,asta mica aici de fata! <3 multumesc. :">

      Ștergere
  3. Foarte frumos Roxy,si se observa talentul de a scrie..de la o posta:)Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag,oricand!:):*Pentru ca asta e adevarul..Scrii foarte profund,si asta imi place la tine,poate si pentru ca sunt eu mai sentimentala:))

      Ștergere
  4. Cat de frumos scrii!:) Imi pare rau ca nu ti-am descoperit blogul mai devreme:(. Btw, ador melodia de pe fundal!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult! :) si te mai astept oricand cu drag.Si eu ador melodia. <3

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Iti multumesc enorm,si te mai astept oricand!

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...