Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 15 iunie 2012

O viaţă într-o zi!


Mâinile-mi sunt de porţelan
Când suflul tău îl simt aproape
Mă las întipărită şi dusă departe
Doar prin a ta căldură respir şi zac
Neimaginat de bine ...
Atât timp cât tu eşti aici ,
Pot trăi mai multe vieţi şi mai multe zile 

Sunt ca un apus ce-ţi mângâie genele
Tu-mi eşti ca marea ce-mi răcoreşte zilele
Ne plimbăm aşa mult crezând în noi
Căci viaţa ,deşi e doar una 
Tu cu iubire o îmbogăţeşti pe zi ce trece,
Cu al tău suflet îmi redai speranţa,
Iar un şir de neputiţe se pot sterge

Şi neîncetat prin ochii tăi pot trăi 
O viaţă într-o zi!

Articol participant-Most Wanted.

26 de comentarii:

  1. Foarte frumoasă poezie și plină de suflet!
    Îmi place noul aspect :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc enorm de mult ,mă bucur că îţi place!

      Ștergere
  2. Toata poezia este superba,dar ultimele doua versuri sunt atat de profunde....:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. minunate versuri :)
    totul e posibil prin iubire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Genial <3 foarte frumos şi foarte adevărat :*:*:* felicitări :*:*:*<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,multumesc foarte mult Adry! :"> :x

      Ștergere
  5. foarte frumos.. imi place mult :"3

    RăspundețiȘtergere
  6. O viata intr-o zi !
    Aww:x Cat de frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumescc foarte mult! :"> apreciez enorm.

      Ștergere
  7. titlul este pe masura versurilor ,atat de frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca citesti,multumesc!

      Ștergere
    2. Ce frumos ai incheiat! Extraordinar!
      Felicitari, Rox >:d< scrii magnific!

      Ștergere
    3. Multumesc foarte mult Cry! :x si tu scri superb. >:D<

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...