Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 9 iulie 2012

Ştiu ... şi am ştiut!


Ştiu şi am ştiut, că orice petală căzută
Îţi oferă un nou început
Ştiu şi am ştiut ,că o povară doar cu voinţă o poţi depăşi
Tu fiind doar un trecător ,însă să şti să profiţi de şansele cele vii
Teama s-o arunci în gândurile-ţi îndepărtate
S-o uiţi încet,încet şi s-o cureţi cu fapte
Ştiu şi am ştiut că tot ce-i legat poate fi şi dezlegat
Ştiu şi am ştiut ,atunci  tu ai apărut
Când drumul meu era tot mai abrupt
Şi l-ai curăţat şi l-ai pavat
Încrederea în mine toată a înviat
Ştiu şi am ştiut că orice mică greşeală mă îndeamnă să lupt

Ştiu şi am ştiut că un loc mă aşteaptă să-i arăt ,
Că pot mai mult decât am ştiut ...

20 de comentarii:

  1. Mda si eu stiu ca orice petala cazuta iti ofera un bou inceput,dar mi-e greu sa inteleg asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa crezi iar restul o sa vina de la sine...

      Ștergere
  2. Ce dooor mi-a fost de poeziile tale. >:d<
    Foarte frumoasă <33

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult...:o3 si ca ai revenit pe aici,imi era dor de tine. >:D<

      Ștergere
  3. E bine că ai avut încredere în tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sfarsitul e in nou inceput >:D<
    Frumoasa poezie :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Încrederea aceea în tine nu trebuie să dispară niciodată,iar optimismul tău să nu se spulbere,oricât de greu ar fi drumul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa tin minte mereu asta,multumesc foarte mult scumpa! :* >:d<

      Ștergere
  6. te descurci superb la compus poezii. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> Nu sunt singura ,apreciez mult multumesc Alex! :*

      Ștergere
  7. ,,Ştiu şi am ştiut că orice mică greşeală mă îndeamnă să lupt''

    Niciodata sa nu renunti >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa voi face,multumesc foarte mult! >:d<

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...