Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 9 august 2012

Curg cuvinte...

Curg cuvinte ce-mi străbat fiinţa
Înintează ,dorm şi mă ţin trează
Raze pustiite ce miros a mosc şi a lalea
Sunt doar doruri ,mici doruri ce se ţin de inima mea

Curg cuvinte ,ce-mi redau draperi de sentimente
Ce-mi arată o nouă dimineaţă ,
Mă spală pe faţă , mă luminează ,
Mă parfumează cu speranţă

Curg cuvinte ,în neştire
Cuvinte ,cu drag ,dor ... iubire
Senine şi neînţelese
Din două petale de vise

Curg cuvinte ,aievea ...
Şi ajung să le cresc ,
Un copil ce plânge atunci când se naşte
Aşa sunt ele ,aşa mă definesc

Curg cuvinte ,iubite ...
Curg cuvinte ,din suflet către tine!

26 de comentarii:

  1. Pt tine :

    Curg cuvinte dintr-un suflet minunat
    Si ni le dedica cu cel mai mare drag !

    Poezia este minunata :x Este minunat atunci cand cuvintele iti sunt ascultate cu sufletul si cu inima.

    Felicitari pentru poezie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult si pentru cuvinte de asemenea...asa este, e minunat si cand acea persoana le apreciaza cu sufletul.

      Ștergere
  2. Curg cuvinte spre inimă spre a ne înviora ființa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet,ma bucur enorm ca este asa!>:d<

      Ștergere
  3. Profund poem, iti atinge sufletul ca "un copil ce plange atunci cand se naste".

    RăspundețiȘtergere
  4. Curg direct spre inima mea:x Minunat! :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. :"> Multumesc din suflet ,dar nu este chiar asa :o3 si tu scri extrem de frumos ,totul e sa vina din suflet restul nu are comparatie.Dar totusi multumesc enorm. :x

      Ștergere
  6. Superb! Mereu imi face mare placere sa iti citesc postarile de fiecare data :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura enorm asta :o3 Multumesc din suflet. >:D<

      Ștergere
  7. Ai un mic cadou la mine pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am vazut si e tare dragut :x multumesc foarte ,foarte mult. >:D<

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. La uni dintre noi asa este ,dar la mine numai este asa ..nu si de data asta! :)

      Ștergere
  9. Minunată poezie,nu am cuvinte cât talent sălăşluieşte în tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :o3 Multumesc enorm de mult :X apreciez de fiecare data! >:D<

      Ștergere
  10. Pur si simplu superb! <3 Intotdeauna ma incanta postarile tale:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult! :) Multumesc din suflet. :x

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...