Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 26 septembrie 2012

Am văzut moartea cu ochii!

Poate dacă se întâmpla mai rău nu mai eram astăzi aici ,să scriu aceste rânduri ,poate ,dacă şi altele dar a fost să fiu ,a fost să trăiesc ... să trăim cineva de acolo de sus a avut grijă de asta.Poate vă întrebaţi ce a fost poate nu, însă tot ce contează acum este că sunt bine ...fizic,deşi sufletul încă îmi este şocat ,deşi nu ştiu cat de uşor am să trec peste asta ... dar spun am avut accident de maşină şi nu orice accident s-a întamplat noaptea ,luni noaptea în jur de ora 22:00,ca o căruţă să iasă de pe camp cand mă duceam cu tata la ţară şi a apărut brusc în  faţa noastră  pe şosea şi mai era şi un tir care venea din partea opusă cu fază lungă şi l-a orbit de tot iar el a fost nevoit să tragă de volan deoarece în faţă mai era şi un stalp de kilometraj şi dacă intram în ăla sigur nu mai scăpam.Chiar dacă toţi s-au închinat să vadă că nu am păţit nimic la cum arăta maşina (partea din faţă e strambată rău şi din spate la fel,farurile ,geamul din faţă de la şofer şi cel de la portbagaj,în concluzie toată e făcută varză,defapt nici nu cotează maşina ,nişte fiare şi atat ...conteză că noi nu avem nimic ,maşina se cumpăra dar viaţa unui om nu se mai cumpără) după ce a tras tata de volan ,el a zis că maşina s-a răsturnat de trei ori ,însă eu nu mai ţin minte asta de la sperietură ,ţin minte  doar că s-a oprit maşina pe o parte în partea în care eram eu în faţă ,tata a rămas înclinat în sus iar eu în jos cel care era pe tir s-a oprit şi la ajutat pe tata să coboare iar eu am ieşit pe la luneta din spate la care îi era spart geamul si imediat a venit si politia.Răni nu avem nici unul dintre noi deşi eu m-am lovit puţin  la cap şi tata la fel,pe mine mă cam dor şi oasele probabil si de la centură şi de la cum s-a rostogolit maşina dar am fost amandoi şi am făcut control aseară şi au spus că suntem în regulă.Norocul nostru cel mai mare a fost că am avut amandoi centurile de siguranţă că altfel ... se întampla o tragedie şi mai mare şi dacă nu se ferea de cel cu căruţa intra direct în el şi poate că eram toţi morţi Doamne fereşte,iar cei care erau cu căruţa au fugit şi duşi au fost nu ia mai vazut nimeni.Aşa cand a tras de volan am intrat într-un şanţ şi maşina s-a răsturnat precum vedem numai în filme cel puţin eu nu îmi explic altfel l-a ce bubuituri am auzit şi încă am acele imagini în minte ,deşi am să încerc să le şterg,cu greu dar am să pot,dar vom putea să trecem şi peste asta.Cu tragedia asta vreau să spun că mi-am schimbat total părerea despre viaţă ,trebuie să o trăim exact aşa cum ne este dată , trebuie şă nu o uram ,să ne bucurăm că suntem sănătoşi pentru că nu avem de unde să ştim cum într-o fracţiune de secundă putem să nu mai fim...aşa că iubiţi-o nu o risipiţi că aşa cum este ,e a vostră şi nu se mai întoarce.Vreau să mulţumesc tuturor ,care ne-au fost alături şi ne sunt în continuare ... îţi mulţumesc ţie iubirea mea că ai fost langă mine şi nu m-ai lăsat să mă dăram de tot,mulţumesc lui Dumnezeu mereu am să-i mulţumesc că ne-a protejat şi a avut grijă de noi , eu cred în puterea lui deoarece se putea întampla mai rău ,mai rău pentru noi însă el nu a permis asta.Multumesc că încă suntem astazi aici ,pe mine această tragedie m-a maturizat şi mai mult ca să pot lupta ,ca să putem noi lupta ... şi poate i-a mai schimbat părerea şi tatălui meu care nu era o persoana aşa credincioasă ca să pot spune şi poate ne va mai uni pe noi ca familie.Am văzut moartea cu ochii şi am să lupt pentru viaţa mea de acum încolo ,nu voi lăsa să mă înfrangă nimic.

12 comentarii:

  1. Ma bucur sa aud ca nu ai patit nimic ! Ai grija de tine , aveti grija toti... Dumnezeu sa va dea multa sanatate si sa va fereasca de toate aceste rele !

    Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim foarte mult pentru cuvinte ,asa sa fie.
      Si tie ,de asemenea!

      Ștergere
  2. Ce bine ca esti bine!Big hug>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia acum am citit și parcă nu mi-a venit să cred.
    Slavă Domnului că ești bine și că te-a păzit.
    Mă bucur că ești bine și că nu te-ai rănit fizic.
    Ai grijă de tine, ai grijă de cei dragi!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! >:D< si pentru cuvinte de asemenea inseamna mult.
      Am sa am grija...si tu sa ai la fel. :*

      Ștergere
  4. Slava Domnului ca esti bine, ca sunteti bine! Cat ma bucur ca nu ai patit nimic, aproape ca nu imi vine sa cred. Masina putin conteaza, bine ca ai scapat cu viata :) Sa ai grija de tine, scumpo! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate masina chiar nu conteaza ,viata unui om conteaza cel mai mult.O sa am...multumesc foarte ,foarte mult! >:D<

      Ștergere
  5. Doamne fereste . Chiar e ceva ce ar trebui sa traim niciunul din noi , e traumatizant . Sper sa treci cu bine peste si psihic . Multa sanatate si fericire :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am trecut deja! :) aceasta tragedie ma facut mult mai puternica...multumesc din suflet.:*

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...