Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 28 ianuarie 2013

Vise ce trăiesc.

" un vis strecurat sub cămașa sufletului tău 
înghețat ,dezghețat de o atingere ... "

vise legate la spate ,
ce tresar din fluturi și culori 
iubiri ,
un ac legat de o dorință
freamăt neîncetat de șoapte
...
chipul acela văzut în zori
miros pribeag de tine
lipit de-a mea inimă bătândă
cutreier și emoții ,
pe-o ramură stângace 
ard trupurile 
și transpiră roua
...
un întreg de noi
e în ceață 
căldura mâini tale îmi dezgolește fața
adorm învelită cu atingerile sufletului tău 

16 comentarii:

  1. Vise ce trăiesc printre versuri de iubire şi drag...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vise ce trăiesc cu speranță că într-o zi vor fi viață...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vise...
    Ah, visele astea.
    Frumoase versuri :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi era dor de randurile tale.O poezie sublima!:X
    Hugs>:D<:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de mult scumpa mea >:D< si mie imi este de alea tale. :o3
      more hugs you to! >:D< :*:*

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de apreciere! Dar mereu e loc de mai bine ,dar cand simti totul vine de la sine...

      Ștergere
  6. Visul tau sa-ti fie implinire si plin de alb.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...