Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 29 martie 2013

Plutire , șaizeci.

șaizeci de secunde lipite cu ipsos în iubire
dansul lebedei albe ce-și înalță ciocul melodios 
șaizeci de sclipiri ale unui minut  în treacăt 
adormi împletit în visul de șaizeci de clipe 
amorțeala zilei friguroase te-a împietrit , 
în șaizeci de molecule îndesate în propriul corp

un geamăt de șaizeci de decibeli ,de bucurie
șaizeci de zile în care l-ai ținut de mană ,l-ai sărutat ,l-ai savurat
șaizeci de ani înnodați într-o eternitate , înghițită în propria-ți ființă 
șaizeci scurt , îndelung
o sticlă înfundată cu ei plutește pe marea învolburată 
în șaizeci de vâsle date 
spre asfințit.



16 comentarii:

  1. Saizeci de sentimente exprimate in saizeci de sclipiri,
    Care m-au impresionat si asta vreau sa stii,
    Fiindca ador fiecare cuvant in parte,
    Pe care ni l-ai dedicat cu sinceritate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, ce dor mi-a fost de versurile tale pline de sentiment...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura asa mult cuvintele tale si ca nu ai uitat de ale mele..

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase versurile! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei ,ma bucur ca ai trecut pe aici si ca iti place ce ai gasit.:) te mai astept oricand si desigur am sa trec si eu pe la tine.Multumesc mult de vizita!:)

      Ștergere
  5. :D eiii, ce frumos! <3 acum cand o sa mai vad 60 o sa-mi amintesc cu siguranta de poezia ta:D

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase versuri, asa cum ne-ai obisnuit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Saizeci de secunde si mii de emotii pe care le-ai transmis!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc din suflet ,asa este mereu!

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...