Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 10 mai 2013

Rămâi.


" Cerne-mi pe obraji scântei de emoții și lasă-le să se evapore cu speranță "

Rămâi în nopțile înghesuite și fără vise ,
Rămâi în zilele reci ,ce vor doar iubire
Rămâi și-mi soarbe ușor fiecare sărut,
Rămâi căci sufletul mie-mut , în necunoscut

Rămâi și-mi poartă  încet ființa pe tavă
Rămâi și trezește-mă ,cu un zâmbet adormit în fiecare dimineață
Rămâi în locul tău cald,lângă mine
Rămâi și îmbracă-mă cu cămașa ta ,să fiu plină de tine

Aș vrea să rămâi mai mult ,nu doar o viață!

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. In fiecare secunda in care nu e langa mine imi este dor...multumesc!

      Ștergere
  2. Se vede cât de mult îţi doreşti să fiţi împreună!Ce frumos e totul când iubeşti!

    RăspundețiȘtergere
  3. La un moment dat se va intoarce si va ramane.:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte multe imagini frumoase... dragostea asta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar frumoase randuri, daca n-ar fi fost asa acum nu ai mai fi scris atat de frumos :D

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...